استرالیا، سرزمینی پهناور و زیبا است. دنیایی از رنگ که به پالت نقاشی می‌ماند. از شهرهای مدرن و بزرگ گرفته تا صخره‌های مرجانی، از نظر جاذبه‌های گردشگری بسیار جذاب و متنوع است.

استرالیا یکی از زیباترین و پهناورترین کشورهای دنیا است. شهرهای استرالیا بسیار سرزنده و پرجنب‌وجوش هستند. تفریحات ساحلی و شهری زیادی دارند که بسیاری از آنها در سراسر دنیا مشهور است. به غیر از جاذبه‌های شهری در بالاترین سطح و کیفیت ممکن، استرالیا سرزمینی پر از عجایب طبیعی و حیات وحش فوق‌العاده است. جنگل‌های بارانی، صخره‌های دورافتاده، خطوط ساحلی و پارک‌های ملی بزرگ و زیبا، همگی تنها گوشه‌ای از طبیعت بی‌نظیر استرالیا است. حیات وحش استرالیا را در سایر نقاط دنیا به راحتی نمی‌توانید پیدا کنید. در این کشور بیش از ۷۰۰ گونه پرنده‌ی بومی وجود دارد

غذاهای استرالیایی درست مثل فرهنگ این شهر، بسیار متنوع و ترکیبی از فرهنگ‌های گوناگون است. غذاهای دریایی نقشی بسیار مهم در رژیم غذایی این کشور دارند و بهترین غذاهای دریایی را می‌توانید در رستوران‌های ساحلی استرالیا نوش جان کنید.

اگر از گشت و گذار در شهرهای شلوغ و پررفت‌و‌آمد خسته شدید، در مدت زمان کوتاهی به زیباترین چشم‌اندازهای طبیعی و پارک‌های ملی می‌رسید. اگر دوست دارید خودتان رانندگی کنید، می‌توانید با قیمت‌های معقول و مقرون‌به‌صرفه‌ای، ماشین کرایه کنید. وضعیت جاده‌ها بسیار برای رانندگی مناسب است و با کمی رانندگی از ترافیک و ازدحام شهرها فاصله می‌گیرید.

پارک‌های ملی استرالیا بهترین مقصد برای سفرهای جاده‌ای و پیک‌نیک‌های چند ساعته تا چند روزه است.

استرالیا یکی از محبوب‌ترین مقصدهای گردشگری در دنیا است و آن را به عنوان یکی از مهم‌ترین مقصدهای کوله‌گردی، کمپینگ، سفر جاده‌ای و غواصی می‌شناسند. با وجود این، فرقی نمی‌کند که با چه هدفی به استرالیا سفر می‌کنید، در هر صورت جاذبه‌ای که توجهتان را جلب کند در استرالیا پیدا می‌شود.

استرالیا پر از جاذبه‌های طبیعی متنوع و فوق‌العاده است ولی غیر از جاذبه‌های طبیعی از نظر معماری، فرهنگ و هنر نیز جزو برترین مقصدهای دنیا است. موزه‌های جذاب، مراکز فرهنگی بزرگ و مشهور، کافه‌های بی‌نظیر و رستوران‌های فوق‌العاده، تنها گوشه‌ای جاذبه‌های شهری استرالیا است. هر بار که به اینجا سفر کنید، جاذبه‌های جدیدی توجهتان را جلب می‌کند. از تک تک روزهای سفر به استرالیا لذت می‌برید و این سفر به یکی از بهترین سفرهای زندگی شما تبدیل خواهد شد.


ویزای برزیل | وقت سفارت آلمان | وقت سفارت ایتالیا | گردشگری | ویزای شینگن | وقت سفارت فرانسه | وقت سفارت ایتالیا | وقت سفارت یونان